Regulamin Dogtrening

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

NA STRONIE INTERNETOWEJ https://dogtrening.pl/

I. DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sprzedawca – Bogumił Skonieczka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DF Bogumił Skonieczka w Łodzi przy ul. Strykowskiej 92 lok. 1, 91-604 Łódź, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem  NIP: 7262574183,  REGON: 101743616 
  2. adres e-mail: bogsko@gmail.com, numer telefonu: 781 521 711.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw, korzystająca ze Sklepu internetowego i dokonująca zakupów za jego pośrednictwem.
  4. Sklep Internetowy (zwany dalej: „Sklepem”) – wydzielona część serwisu internetowego dostępna pod adresem https://dogtrening.pl/ w zakładkach „Zajęcia” lub „Zapisz się” za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia Produktów lub Usług.
  5. Produkty – materiały cyfrowe oraz fizyczne udostępniane Klientowi za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności płatne dokumenty, płatne treści wideo, oraz inne produkty dostępne za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  6. Usługi – indywidualne oraz grupowe szkolenie psów, w szczególności psie przedszkole, kontynuacja przedszkola, pies towarzyszący, spacery socjalizacyjne,  posłuszeństwo, obrona, jak również zajęcia on-line.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności Produkt lub Usługę oraz jego cenę.
  8. Operator płatności – centrum rozliczeniowe, za pomocą którego przeprowadzane są płatności związane z kupnem Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  9. Regulamin – niniejszy Regulamin.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: https://dogtrening.pl/ w zakładkach „Zajęcia” lub „Zapisz się” a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów oraz zasady zawierania Umów dotyczących Produktów lub Usług z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego.
  2. Sprzedawca prowadzi za pomocą Sklepu Internetowego, działalność polegającą na sprzedaży lub udostępnianiu Klientom Produktów lub Usług. 
  3. Aby korzystanie ze Sklepu internetowego odbyło się bez zakłóceń i innych nieprawidłowości, system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
    • Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
    • Firefox w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
    • Google Chrome w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
    • Opera w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i plików Cookies;
    • Safari w wersji 5 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i plików Cookies;
  4. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do sieci Internet, oraz powinien posiadać działające konto poczty elektronicznej na dowolnym serwerze (e-mail).

III. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Klient ma możliwość złożenia zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
  3. Złożenie zamówienia następuje poprzez:
    • wybranie Produktu lub Usługi oraz dostępnego terminu i godziny jej realizacji,
    • wypełnienia formularza udostępnionego na stronie Sklepu, jak również dokonania akceptacji Polityki prywatności oraz Regulaminu zajęć Dogtrening, 
    • udzielenia informacji dodatkowych w postaci Imienia oraz wieku psa (w miesiącach),
    • lub zalogowania się do Panelu Klienta,
    • dokonanie potwierdzenia danych rezerwacji zajęć,
    • dokonanie płatności. 
  4. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi złożenie Zamówienia w Sklepie, prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie Zamówienia możliwe jest jedynie po zarejestrowaniu konta w Sklepie.
  5. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie.
  6. Odpłatne są umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego, a także umowy o świadczenie usług.
  7. Wystawienie faktury jest możliwe tylko drogą automatyczną przy składaniu zamówienia. Jeżeli Klient nie wpisał danych do faktury, zostaje wystawiony paragon.
  8. Możliwość edycji paragonu oraz faktury lub zmiana danych na fakturze w przypadku ich błędnego wpisania jest możliwa jedynie po informacji wysłanej na adres bogsko@gmail.com. Sprzedawca rozpatruje sprawę w terminie 14 dni od zgłoszenia zmian.
  9. Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem mailowym bogsko@gmail.com.
  10. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania Zamówienia.
  11. Płatności elektroniczne w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: przelewy24.pl, PayPal
  12. Aby skorzystać z ewentualnego rabatu podczas składania Zamówienia – należy wpisać kod podczas składania Zamówienia w Sklepie.
  13. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu Zamówienia.
  14. Z chwilą dokonania Zamówienia oraz zaakceptowania niniejszego Regulaminu, Regulaminu zajęć Dogtrening, Polityki prywatności, i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, dochodzi do zawarcia umowy na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w Sklepie internetowym i stronie internetowej bogsko@gmail.com,  w informacjach bezpośrednio połączonych z danym Produktem lub Usługą. 
  15. Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma dane do logowania do platformy, na której ulokowany jest Produkt lub nastąpi wysyłka Produktu na wskazany adres lub adres e-mail. W każdym przypadku Klient otrzyma potwierdzenie zakupu Usługi. Zostanie ono wysłane na adres e-mail Klienta. 
  16. Dane do logowania nie są wysyłane drogą mailową tylko wtedy, gdy Klient posiada już konto w Sklepie. W takim przypadku dane do logowania do platformy pozostają niezmienne. Dane do logowania nie są wysyłane także wtedy, gdy Klient podał błędny adres e-mail. 
  17. W zależności od przedmiotu Zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    • Umowa sprzedaży,
    • umowa o dostarczenie treści cyfrowych lub
    • umowa o świadczenie usług.
  18. W trakcie składania Zamówienia Klient zobowiązany jest do podania wymaganych, pełnych i prawdziwych danych, zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w formularzu.  
  19. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    • podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
    • dopuści się zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzącymi w dobre imię Sprzedawcy.
  20. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  21. O głównych cechach Produktu lub Usługi oraz łącznej jego cenie Klient informowany jest bezpośrednio w trakcie składania Zamówienia a następnie w elektronicznym potwierdzeniu.
  22. Ceny wszystkich Produktów lub Usług prezentowanych na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają wszelkie składniki ceny.
  23. Klient może dokonać zapłaty za zamówiony Produkt lub Usługę poprzez system zewnętrznego operatora płatności wskazany w Sklepie Internetowym. 

IV. LICENCJA DOTYCZĄCA PRODUKTÓW

  1. Treści zawarte w Sklepie oraz Produkty lub Usługi objęte są ochroną prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do Produktów lub Usługi oraz treści dystrybuowanych za pomocą Sklepu należą do Sprzedawcy.
  3. W przypadku powstania utworu w ramach kursów online, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania ich jako przykładów w kolejnych edycjach kursów online z zachowaniem podpisu autora.
  4. Z dniem przekazania dostępu do Produktów Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji uprawniającej do korzystania z Produktów. Licencja zostaje udzielona na czas nieoznaczony, chyba że w opisie Produktu oznaczono, że dostęp do Produktów jest ograniczony czasowo, wówczas prawo do korzystania z Produktów wygasa wraz z upływem wskazanego terminu. 
  5. Klientowi udzielana jest licencja na następujących polach eksploatacji:
    • trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części, w tym wprowadzenia do pamięci operacyjnej (RAM) komputera, wykonania kopii w pamięci podręcznej (cache) dysku twardego czy serwera pośredniczącego w transmisji programu w sieci, w tym poprzez zapis na dysku twardym, karcie pamięci, płycie CD, DVD, Blu-ray, w pamięci RAM, ROM,
    • wydruku Produktu,
    • wprowadzania do pamięci komputera lub urządzenia posiadającego pamięć elektroniczną oraz urządzenia korzystającego z tzw. pamięci wirtualnej lub udostępnianych zasobów pamięci (cloudcomputing),
    • korzystania z Produktów zgodnie z ich celem lub przeznaczeniem.
  6. Klient nie ma prawa do komercyjnego obrotu Produktami w tym do udzielania sublicencji innym podmiotom.
  7. Zabronione jest publiczne udostępnianie przez Klienta Produktów osobom trzecim a w szczególności publiczne udostępnianie w sieci Internet.

V. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
  3. Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: bogsko@gmail.com  podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego Produktu lub Usługi, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady. 
  4.  Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. 

VI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient, niebędący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni, lecz nie później niż w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług przez Sprzedawcę, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
    • polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
    • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  4. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną.
  5. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
  7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
  11. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  12. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Sprzedawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
    • zawierającego takie wyraźne żądanie na trwałym nośniku;
    • że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez Sprzedawcę.
  13. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie, o którym mowa powyżej, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  14. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  15. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
    • O świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    • o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie.

VII. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami, jak również w celach związanych z obsługą strony internetowej Sprzedawcy oraz celach marketingowych. 
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://dogtrening.pl/.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest powszechnie dostępny na stronie https://dogtrening.pl/.i Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.
  2. Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w Sklepie internetowym.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  5.  Sprzedawca dokonując zmian treści Regulaminu zobowiązany jest  do  zamieszczenia o tym informacji na stronie internetowej Sklepu.
  6.  Zmiana Regulaminu nie będzie wywierać skutków w stosunku do zawartych transakcji oraz transakcji będących w trakcie realizacji.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz odpowiednie przepisy innych ustaw, a w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  8. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, będą rozwiązywane w sposób polubowny. Gdyby w terminie 30 dni licząc od dnia powstania sporu, próby polubownego rozwiązania nie doprowadziły do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.
  9. Konsument ma również prawo korzystać z oferowanej mu przez odpowiednie instytucje pomocy prawnej, w tym przez organizacje konsumenckie czy miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Wykaz instytucji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (www.uokik.gov.pl).

Stan na dzień: 14.01.2024r.