REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
NA STRONIE INTERNETOWEJ https://dogtrening.pl/
I. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedawca – Bogumił Skonieczka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DF Bogumił Skonieczka w Łodzi przy ul. Strykowskiej 92 lok. 1, 91-604 Łódź, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7262574183, REGON: 101743616
- adres e-mail: bogsko@gmail.com, numer telefonu: 781 521 711.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw, korzystająca ze Sklepu internetowego i dokonująca zakupów za jego pośrednictwem.
- Sklep Internetowy (zwany dalej: „Sklepem”) – wydzielona część serwisu internetowego dostępna pod adresem https://dogtrening.pl/ w zakładkach „Zajęcia” lub „Zapisz się” za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia Produktów lub Usług.
- Produkty – materiały cyfrowe oraz fizyczne udostępniane Klientowi za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności płatne dokumenty, płatne treści wideo, oraz inne produkty dostępne za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Usługi – indywidualne oraz grupowe szkolenie psów, w szczególności psie przedszkole, kontynuacja przedszkola, pies towarzyszący, spacery socjalizacyjne, posłuszeństwo, obrona, jak również zajęcia on-line.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności Produkt lub Usługę oraz jego cenę.
- Operator płatności – centrum rozliczeniowe, za pomocą którego przeprowadzane są płatności związane z kupnem Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: https://dogtrening.pl/ w zakładkach „Zajęcia” lub „Zapisz się” a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów oraz zasady zawierania Umów dotyczących Produktów lub Usług z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca prowadzi za pomocą Sklepu Internetowego, działalność polegającą na sprzedaży lub udostępnianiu Klientom Produktów lub Usług.
- Aby korzystanie ze Sklepu internetowego odbyło się bez zakłóceń i innych nieprawidłowości, system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
- Firefox w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
- Google Chrome w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa JavaScript i plików Cookies;
- Opera w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i plików Cookies;
- Safari w wersji 5 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i plików Cookies;
- W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do sieci Internet, oraz powinien posiadać działające konto poczty elektronicznej na dowolnym serwerze (e-mail).
III. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
- Klient ma możliwość złożenia zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez:
- wybranie Produktu lub Usługi oraz dostępnego terminu i godziny jej realizacji,
- wypełnienia formularza udostępnionego na stronie Sklepu, jak również dokonania akceptacji Polityki prywatności oraz Regulaminu zajęć Dogtrening,
- udzielenia informacji dodatkowych w postaci Imienia oraz wieku psa (w miesiącach),
- lub zalogowania się do Panelu Klienta,
- dokonanie potwierdzenia danych rezerwacji zajęć,
- dokonanie płatności.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi złożenie Zamówienia w Sklepie, prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie Zamówienia możliwe jest jedynie po zarejestrowaniu konta w Sklepie.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie.
- Odpłatne są umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego, a także umowy o świadczenie usług.
- Wystawienie faktury jest możliwe tylko drogą automatyczną przy składaniu zamówienia. Jeżeli Klient nie wpisał danych do faktury, zostaje wystawiony paragon.
- Możliwość edycji paragonu oraz faktury lub zmiana danych na fakturze w przypadku ich błędnego wpisania jest możliwa jedynie po informacji wysłanej na adres bogsko@gmail.com. Sprzedawca rozpatruje sprawę w terminie 14 dni od zgłoszenia zmian.
- Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem mailowym bogsko@gmail.com.
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania Zamówienia.
- Płatności elektroniczne w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: przelewy24.pl, PayPal
- Aby skorzystać z ewentualnego rabatu podczas składania Zamówienia – należy wpisać kod podczas składania Zamówienia w Sklepie.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu Zamówienia.
- Z chwilą dokonania Zamówienia oraz zaakceptowania niniejszego Regulaminu, Regulaminu zajęć Dogtrening, Polityki prywatności, i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, dochodzi do zawarcia umowy na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w Sklepie internetowym i stronie internetowej bogsko@gmail.com, w informacjach bezpośrednio połączonych z danym Produktem lub Usługą.
- Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma dane do logowania do platformy, na której ulokowany jest Produkt lub nastąpi wysyłka Produktu na wskazany adres lub adres e-mail. W każdym przypadku Klient otrzyma potwierdzenie zakupu Usługi. Zostanie ono wysłane na adres e-mail Klienta.
- Dane do logowania nie są wysyłane drogą mailową tylko wtedy, gdy Klient posiada już konto w Sklepie. W takim przypadku dane do logowania do platformy pozostają niezmienne. Dane do logowania nie są wysyłane także wtedy, gdy Klient podał błędny adres e-mail.
- W zależności od przedmiotu Zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
- Umowa sprzedaży,
- umowa o dostarczenie treści cyfrowych lub
- umowa o świadczenie usług.
- W trakcie składania Zamówienia Klient zobowiązany jest do podania wymaganych, pełnych i prawdziwych danych, zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w formularzu.
- Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuści się zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzącymi w dobre imię Sprzedawcy.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- O głównych cechach Produktu lub Usługi oraz łącznej jego cenie Klient informowany jest bezpośrednio w trakcie składania Zamówienia a następnie w elektronicznym potwierdzeniu.
- Ceny wszystkich Produktów lub Usług prezentowanych na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają wszelkie składniki ceny.
- Klient może dokonać zapłaty za zamówiony Produkt lub Usługę poprzez system zewnętrznego operatora płatności wskazany w Sklepie Internetowym.
IV. LICENCJA DOTYCZĄCA PRODUKTÓW
- Treści zawarte w Sklepie oraz Produkty lub Usługi objęte są ochroną prawa autorskiego.
- Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do Produktów lub Usługi oraz treści dystrybuowanych za pomocą Sklepu należą do Sprzedawcy.
- W przypadku powstania utworu w ramach kursów online, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania ich jako przykładów w kolejnych edycjach kursów online z zachowaniem podpisu autora.
- Z dniem przekazania dostępu do Produktów Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji uprawniającej do korzystania z Produktów. Licencja zostaje udzielona na czas nieoznaczony, chyba że w opisie Produktu oznaczono, że dostęp do Produktów jest ograniczony czasowo, wówczas prawo do korzystania z Produktów wygasa wraz z upływem wskazanego terminu.
- Klientowi udzielana jest licencja na następujących polach eksploatacji:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części, w tym wprowadzenia do pamięci operacyjnej (RAM) komputera, wykonania kopii w pamięci podręcznej (cache) dysku twardego czy serwera pośredniczącego w transmisji programu w sieci, w tym poprzez zapis na dysku twardym, karcie pamięci, płycie CD, DVD, Blu-ray, w pamięci RAM, ROM,
- wydruku Produktu,
- wprowadzania do pamięci komputera lub urządzenia posiadającego pamięć elektroniczną oraz urządzenia korzystającego z tzw. pamięci wirtualnej lub udostępnianych zasobów pamięci (cloudcomputing),
- korzystania z Produktów zgodnie z ich celem lub przeznaczeniem.
- Klient nie ma prawa do komercyjnego obrotu Produktami w tym do udzielania sublicencji innym podmiotom.
- Zabronione jest publiczne udostępnianie przez Klienta Produktów osobom trzecim a w szczególności publiczne udostępnianie w sieci Internet.
V. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
- Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: bogsko@gmail.com podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego Produktu lub Usługi, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady.
- Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
VI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient, niebędący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni, lecz nie później niż w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług przez Sprzedawcę, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
- Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.
- Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Sprzedawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
- zawierającego takie wyraźne żądanie na trwałym nośniku;
- że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez Sprzedawcę.
- Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie, o którym mowa powyżej, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
- O świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie.
VII. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami, jak również w celach związanych z obsługą strony internetowej Sprzedawcy oraz celach marketingowych.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://dogtrening.pl/.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest powszechnie dostępny na stronie https://dogtrening.pl/.i Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.
- Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w Sklepie internetowym.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca dokonując zmian treści Regulaminu zobowiązany jest do zamieszczenia o tym informacji na stronie internetowej Sklepu.
- Zmiana Regulaminu nie będzie wywierać skutków w stosunku do zawartych transakcji oraz transakcji będących w trakcie realizacji.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz odpowiednie przepisy innych ustaw, a w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, będą rozwiązywane w sposób polubowny. Gdyby w terminie 30 dni licząc od dnia powstania sporu, próby polubownego rozwiązania nie doprowadziły do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.
- Konsument ma również prawo korzystać z oferowanej mu przez odpowiednie instytucje pomocy prawnej, w tym przez organizacje konsumenckie czy miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Wykaz instytucji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (www.uokik.gov.pl).
Stan na dzień: 14.01.2024r.